Grattis Studenter !

Vaknat med huvudvärk idag...hääärligt eller inte. Har varit uppe och käkat frukost och sådär men ska nog lägga mig en stund och hoppas på att huvudvärken släpper eftersom jag ska ju jobba i eftermiddag och huvudvärk + barn = ingen bra kombination lixoooom.

Jahoooppp får väl säga stort grattis till alla lyckliga studenter!! Förstår verkligen deras lycka idag, bästa dagen i mitt liv någonsin typ!! Sen är det ju helt sjukt att det är hela 3 år sen då jag stod där och skrek av lycka och sjöng. Dock så regnade det på min student så vi var väl alla genomblöta efter vi åkt flaket, men i den studen så var det väl inte hela världen ändåååå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0