Det stavas AWESOME barre!!

 
Lite kort om min Midsommarhelg ;)

Fredag Midsommarafton. 
Var ute i berg och käkade sill och potatis och gräddfil med min kära familj på dagen, myspys!! Himla tur med vädret, inget regn lixom så var himla skönt att kunna sitta ute och barre mysaaaa och käka gott. Jag käkade så man blev proppmätt som vanligt, mhmmm älskar sill haha. 

Kvällen blev det att vara borta hos Martin och supaaaa med lite fölk, treeevligt tills vi helt plötsligt skulle dra därifrån till någon annan pissfest, öhh palla så vi gick och letade fest kl 12 på natten i åtvid typ. Jag droppade in en stund hos Camilla och Radford tillslut så stannande där en stund innan det var dags at bege sig hemåt, så visst blev väl en helt okej lyckad kväll men tycker inte att man kör iväg folk när man fixat fest, dumt av dig martin, ska slå dig nästa gång jag ser dig så du vet hahaha :P





Lördaaaaaaag. 
Vaknade upp, kändes som söndag yepp yepp just bara för att man supit dagen innan man skönt att sen inse att det var lördaaaag wiee. Var inte ens bakis, lite ont i huvudet bara, var väl bara för jag var duktigt och fick i mig mackor och mjölk innan jag la mig på kvällen lixooom så var gött att må bra iaf.

Sen blev det att hängaaaa med mina fina flickkkor Emelie och Hanna hela dagen lång, tog en fika och spelade lite bockia? haha em o hanna tjaffsade om vad det spelet hette, ni vet det där med bollar med vatten i typ så ska man kasta en liten boll så ska man kasta sina två bollar och den som kommer närmast den lilla bollen vinner, haha anyway det roade vi oss med ett tag iaf. kuuuuuuuuuwl hihi. 

Blev även färgning av emelies hår, jag fick agera lite frisör, roligt roligt men blev ju kanonsnyggt till slut iaf, tur det lixom ;) hehe. Käkade tacooooooos på kvällen tillsammans, myspys dag med andra ord. 

Älskar er gullisar <333

 
 
vafan bilderna går inte att göra lika stora, trööööööööögt skitsammaa.
pössspösss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0