Äntligen är det över!


oj oj vilkeeen dag kan man ju säga. Var så sjukt nervös förut innan vi skulle gå in i salen och börja rättegången, fyfan. Och sen sitta och prata inför alla o grejer men det gick ju bra iaf! Elin och Hanna fick ju svära eder och grejer, seriöööst kan man ju säga! men varken gubben eller jag fick göra det, så inte konstigt han sitter och ljuger då då...öhhhh. men det vääärsta är ju att han förnekar att han slagit mig han påstod också att jag var så jävla full att jag knappt kunde stå?! och att jag sen hade ramlat i min lägenhet och fått den där bulan, fyfaaaaaan grymt arg jag blev när han sa så!! usch. gubbe!

Kommer få reda på nästa vecka hur det blir med hans dom, något straff borde han få dagsböter eller samhällstjänst var väl aktuellt och ev skadestånd till mig så hoppas att det går igenom detta! Men vi brudar borde väl vara trovärdiga eftersom våra historier går ihop och eftersom detta förståss är sanningen. Lixom varför skulle vi sitta och hitta på att han slagit mig? nej knappast.

Hade vääärldens huvudvärk när allt var klart, 1½ timme satt jag därinne och stämningen var väl som den var, stel och jobbig!! sånt här vill jag inte göra igen, riktigt jobbigt så är skönt att det är över nu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0