20.00 babyyyy.

 
Har legat i sängen ett tag nu för hade sån tandvärk, blääää inge roligt det. Men nu har jag iaf fått i mig lite käääk och ipren såklart.. ;) hehe så känner mig lite piggare nu iaf.

Hopp hoopp annars så kommer min kväll att bli lugn kan man säga, bara chilla och se om det går något bra på tv kanske? Är ju sällan det gör det tycker jag. Jag är ju ingen person som sätter upp mig på att följa olika serier och grejer på tvn heller. Är så irriterande med männsikor som inte kan ses en viss tid för den bara måsteeee se på sitt favvoprogram, åhh palla lixom! att man kan bli så besatt !

Sitter och väntar på att min Hannniiiiz ska ringa mig så vi kan ta och snacke lite skit som vanligt lixom, går ju alltid att fördröja några minuter över telefon eller timmar ibland.......heheh göllleeeeeeepluttt.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0