Världens bästa Karlsson !


Efter att jag skrivit senaste inlägget så däckade jag visst i soffan under min mysiga filt. Så vaknade efter sju.. var väl välbehövligt att sova en stund så känner mig lite bättre nu med lite ipren i kroppen med. Sen var jag så grymt hungrig när jag vaknade så fixade grönsaksbiffar, potatis och sås. ni vet ju att det är min favvorrätt nästan men idag smakade det inte alls lika gott, ebart för jag är förkyld i guess, typ inget smakar ju gott då :(

Men ska iaf iväg till Victor snart, blir att se film och sen ska vi käka lite onyttigheter (a). Glass, maränger, banan och chokladsås...tror det kommer vara en jättebra medecin för mig! haha. Ni vet ju hur karlsson på taket fixar för medicin...goooodiis!

På tal om Karlsson är det bara jag som tycker att han är typ läskig och äcklig? haha
vetefan om han är en unge eller gubbe...haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0