Några trevliga bilder..


Nu har brorsan precis varit här på en fika, han hade varit neråt och på arbetsförnedringen, är så jääävla skönt att slippa dom jävlarna om jag ska vara ärlig. Slippa gå till det där puckade jobbrummet och skit.. som att man har chans att få dom jobben som hänger uppe där som alla andra också söker? onödigt och töntigt det där. och deras jobbcoacher, vilket skämt säger jag bara, nej usch usch vill aldrig gå dit igen !

Får för övrigt jäävla ryck på gitarren, eller gitarrstämmaren i mobilen. Brukar stämma efter den i mobilen och det funkar bra, men idag asså, lixom vad är felet? Giterren blev helt jävla fucking ostämd när jag skulle stämma den, låter som en styckad jävla gris när man spelar på den... åhhh så irriterande, nu kan jag ju inte spela på min fina gitarr. Pappa får komma och stämma den rätt ;)



Nää en bildbomb kanske gör det hela lite bättre?

Vi kör på det !


Jag och syrran våren 2010.
Älskar dig massor även om vi kan ha våra tjaffs ;)



hahah denna bilden är så kul! Byggde ihop en hylla hos sandra vilket slutade i detta.


detta var inte igår.. saknar den där tiden! älskar er!


Maskerad, det var så jäävla roligt! vill uppleva den kvällen igen :D



oj oj vilken kväll detta var. Aldrig varit så full som då men det var så kul den kvällen...rätt konstigt att jag minns det ändå..haha. kärlek till elin!


Världens godaste och farligaste bål made by sandra, mickis och sofie = fylla.
Superkul kväll i parken med brudarna!

nää det får räcka med bilder eftersom min dator typ segar sönder.
Tror jag ska lägga mig och vila en stund...Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0