NY design!


Guuud så skönt det var att ta sig en låång varm dusch, älskar att duscha när vattnet är så jävla varmt så det verkligen bränner, haha sen när man kommer ut ur duschen är man helt jäkla röd typ, mahaaha xD Tvätten har jag hämtat så det är klart och ihopvikt/hängt, kanoners! så nu blir det baraaa soffchill resten av kvällen och titta på halvåtta hos mig som går nu vid 9 istället för det var handboll eller nått förut? haha har inte koll riktigt.

assååå igår var helt sjuukt vad läsare jag hade på bloggen, jag ba whaaaaaaaat imorse då jag såg det.
Roligt hur som helst. Ni är välkomna tillbaka hit och läsa om mitt intressanta liv... hehe. Btw Emelie och jag satt och fixade lite på min blogg igår, så nu har jag en annan header iaf, snyggt va? blir lite mer personlig nu. Sen ändrade vi lite andra smågrejer, brabra.

ikväll myyyser jag i min älskade kizz t-shirt, älskaaaaaar den, den är bättre än bäst!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Fast din designe ser ut precis som vanligt ;)

2012-01-25 @ 21:39:01
Postat av: Mickis

ahaa, vad knäppt men då kanske det tar ett tag innan den funkar? eller så behöver du F5a. prova!

2012-01-25 @ 21:58:05
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0