falerum


Nu har jag duschaaat och fixat mig. Så nu känner jag mig fräääääsch. Mamma och jag ska dra till falerum en sväng, ska lämna tillbaka en skjorta jag köpte där sist på rean för 150kr, men kom på att jag inte ville ha den, haha. Så kommer ju inte få pengarna tillbaka nu för har gått så pass lång tid sen jag köpte den så får se om jag kan hitta mig något annat, lite tveksamt till det för hittar sällan kläder i falerum tyvärr. Önska mig lycka till, höhö.

Håller för övrigt på att lyssna sönder låten Äckligt kan den nog heelt utantill nuu. nu tar jag dig till himmleeeen baby ska bara upp och hämta en ocn annan sak på vindeeen, du och jag under täcket baaaaby tralalal, har den på huvudet hela tiden..typ orka haha.

Som vanligt så tar det tuuusen år att lägga in bilder fråb min mobil till datorn så hinner inte slänga in nån ny dagens på mig eller så för mamma kommer om typ 3min, så måste dra mig utåååt. Puss på er fina <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0