Det var den jobbdagen det!

Hej finisar!! <3

Preciiiiis hemkommen från jobbet nästan. Blev lite tidgare eftersom de sista barnen blev hämtade tidigare, alltid skönt att gå hem lite tidigare. Dagen har gått så jäkla fort tycker jag, ute och lekte en stund på eftermiddagen med barnen i snön, skaaapligt kallt det var ute, blir så mycket kallare då det blåser med, usch! Är ju annat med barnen som springer omkring och leker i snön än oss personal som står stilla nästan hela tiden.

Slängt i mig en bit varm smörgåstårta precis, hade det i frysen så slapp ju styra med att laga mat idag iaf...har inget att laga mat på för kylskåpet ekar fan! hahah så jävla illa måste fylla på det med sista pengarna imorgon för ikväll pallar jag nog inte gå neråt och handle..


jag på jobbet idag, helt påpälsad med tjocka kläder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0