Skitdator.


Heejsan mina fina trogan läsare! ;) hehe. Har ni haft en bra dag?

Denna dagen har gått fort, vaknade ju rätt sent käkade frukost, ja samma gamla vanliga. Sen var jag lite hurtig och städade lite, dammade och så fast känns inte så kul att städa och shit när en ska flytta härifrån ändå. Samlade ihop alla min pantburkar och åkte ner till ica med mamma och pantade dom, en hel del burkar var ju från tysklad så tyvärr ingen pant på dem men 27kr fick jag ihop iaf. ohlalalaa.

Blev sen en sväng hem till mamma & bror, så vi fikade på på fralla och kanelbulle. Fy mig och vara såhär onyttig varje dag, helt seriööst så slinker det ner något onyttigt varje dag, ingen bra start på detta året inte. Lixom igår käkade jag marabou och godis + cola!!! herregud har aldrig varit såhääär onyttig, fyfy!

Får ryyyyyyyyyckeeeeet på datorn att den är så bögigt seg!!!!!!! fyfan Hatar den såå jävla mycket! går fan inte lägga in bilder från mobilen...tar hundra år att få in dom! så skiter i det nu! här får ni en egobild på mig istället.. röött hår är ju fiiiint.

ajjaaaaaa tjarrååå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0