2011

Mitt 2011 i bilder.


Jag skaffade katt, världens gobiggaste katt dessutom...haha


jag piercade äntligen tungan!


besökte liseberg för första gången och åkte atmosfear...


besökte kolmården med syrran och mamma och fick se mina kära tigrar!


min kära bror tof studenten


måånga grillkvällar ute i berg


träffade min fina vän josefine... var år sen sist.


rakade sidecut...vilket var lite vågat för att va mig


piercade näsan .


spökade ut mig rejält på haloween


en heel del myskvällar med Elin


en hel del alkohol...


Yeeeppp det blev en kort visning i bilder på lite saker jag gjort under 2011.
Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Inga bilder på victor från ditt år?

2012-01-03 @ 15:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0