trött som ett as

Huuuur är det möjligt att man kan bli så jäävla trött av att inte göra ett skit? idag har jag inte gjort någon men somnade på 3sekunder förut efter att jag bloggat, vaknade vid 14.30!! sen fortsatte jag med att inte göra något alls sen somnade jag en timme framför tvn igen. herreguud det är så att jag borde skämmas lite, vi får väl se hur det går att somna ikväll sen dåå. Har nyss käkat tacos iaf, var så jäävla sugen på det och gott som fan var det, vaddå tisdagslyx lixom?

Klockan är redan halv åtta.. tänker väl fortsätta med att inte göra nått mer än att glo tv och så. haha. Ska se en film som går på 5an vid 21.00 iaf... och dricka te, det har jag inte ens gjort idag!! Vilken hääärlig dag säger jag bara...öhhhm. väääldigt meningsfull med andra ord om jag får säga det själv... xD

på tal om inget så är jag så trött på detta kalla gråa väder..
ge mig vår och sommar...nu nu nu!


Kommentarer
Postat av: mami

söt!

2012-01-17 @ 21:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0