Misshandlad.

Heeej

......seriöööst vilken sjuk kväll det blev igår. usch

Började med att jag drog ut till berg och käkade med familjen ich började grogga lite. sen drog jag hem hit så kom elin mikael och victor till mig. Vi hade musik och satt och drack, hade det jääkligt trevligt. Framåt kl 22.30 så gick jag ner i trappen för att öppna porten för emelie och hanna när vi gick upp och skulle precis gå in till mig så öppnar grannen dörren och slår till mig hårt som fan i bakhuvudet så jag smäller i med panan i min dörrkant.

Fattade verkligen inte vad som hände först, det lixom svartade. Sen uttrycktr jag mig "Vafan slår du mig för jävla gubbe?!" Då började han kalla mig för slampa och att jag langade och drack hembränt. seriöööst hur kan mn säga så?! kalla mig för slampa? och påstå at jag dricker och langar hembränt? inget stämmer ens. sen kom hans fru och jag sa att din man slog nyss till mig och hon ba "nej" jag ba JOOOOOO och tittade på henne och verkligen tjööt.. och hon frågade sin gubbe och han hade slagit mig och han nekade det jäävla aset!!!

Blev så sjukt ledsen så stormade in i min lägenhet igen och grät som en gris, ringde sen polisen och polisanmälde gubben. Polisen kom sen hit och pratade med mig och mina vänner som var här. Han såg mycket väl att jag inte hade en högljudd fest. Sen pratade han även med gubben och han förnekade ju som sagt att han slagit mig, hur fan kan man göra det ?!? Vi har tagit bildbevis för jag fick en bula i pannan och huvudvärk hela kvällen på det. jag har fucking TVÅ vitten som såg, elin och hanna!

Jag har adrig i helva mitt liv blivit slagen eller kränkt såhär som igårkväll. Jag mår dåligt över detta, jag är rädd för min granne nu, vet inte om han kommer slå mig igen om jag möter honom i trappen?! obehagligt att ha honom här brevid :( känns så jävla läskigt. Kommer flytta och säga upp lägenheten så fort som möjligt för här går inte att bo kvar... usch och ja mitt huvve gör ont, är skitömt och jag kommer kräva skadestånd, såhär gör man inte mot någon!

...vi får se när polisförhöret blir. ska göra allt för att han ska få betala för detta iaf! Litar på min vittnen med.
Vill verkligen tacka min vänner för all stöttning under kvällen, Fucking älskar er alla! <3

Hur som helst så drog vi till gruvan sen ändå och dansade trots detta som hänt. Och det blev en helt okej kväll ändå trots min huvudvärk och shit. Tack alla iaf!

som ni ser så är det verkligen inget allvarligt. Men det är just det att han SLOG mig. Utan anledning alls. och en bula på köpet fick jag. jävla gubbe asså.



Kommer ju bli jättefint om det bir en grönt blåmärkte sen...



Kommentarer
Postat av: hanna

<3

2012-01-15 @ 22:41:03
URL: http://hannaelida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0