Äre Gófika?

Hejsan! Mår ni bra?

Jag gick upp seent idag, så började med att baka en hallon/blåbärspaj eftersom mamma och bror skulle komma på fika. Sen ringde syrran och sa att även hon och Viktor var sugna på paj så dom kom också över hit på fika, mysigt! Inte så ofta jag har nästan hela familjen här på fika, är väl mest på födelsedagar lixom. Pajen gick åt iaf, skickade hem resten till pappa så han med får smaka en bit.

Sitter just nu och lyssnar på musik och bara chillar, ska nog ta och plinka lite på min gitarr med. Har lärt mig Carry you home med james Blunt, är ju bara tre akord i den låten som går om och om igen så den är ju superlätt för nybörjare.

Ge mig tips på lätta nybörjarlåtar på gitarr!?





ser mummsigt ut va?


hahaha vi hade lite kul med Billy också...haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0