Träningsklassen!

Goooodmorgon kära läsare !

Inatt hörrni har jag knappt fått någon sömn......la mig halv ett ca och låg fan helt klarvaken tills halv tre-tre, seeegt? joovars! hatar när man inte kan somna när man bara ligger och vrider och vänder på sig ju, blää. Sen nu vid halv åtta blr jag inring för att jobba i träningsklassen idag, kanoon med jobb tycker jag allt ! Så vi får se om jag håller mig vaken på jobbet...haha joråå det är nog inga prooblems lixom! Dock är jag fortfarande lite småseg, hostig och snuvig men får väl vila när jag är hemme sen ;)

Ska slänga i mig mackaaaaaa nu och sen börja vandra upp till centralskolaaan, slutar 14.15, awesome!

Pussss / Mickiiis


halvtrööökig bild...men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0