svar till anonym.

Hej!

Fick en anonym kommentar om varför inte victor var med i mitt år 2011. (inlägget då jag la upp bilder på vad jag gjort under år 2011)

Självklart var han det, men jag har ju inte lagt in bild på allt som hade med 2011 att göra, då skulle det blivit 10000 bilder typ. Han var både med på fester, grillkvällar i berg och liseberg vilket jag la upp bild på. Som jag sa så blir det lite svårt att fånga allt man gör på bild, right? Nöjd med svaret? Om inte så får du väl läsa min blogg från 2011 så ska du nog se att hans namn näms ett x antal ggr.



Idag har jag leekt med Ida, var på sandelius och tog oss en fika. Fick bli räksmörgås för mig eftersom jag inte fick i mig nån frukost här hemma sen en bulle till det, mumms. Blev sen hem till henne en sväng för mer skitsnack, trevligt. Har även hunnit med arr handla med mamma. Var sugen på avokado och nån röra så jag köpte mig avokado och så gjorde jag en röra på kesella, rödlök, vitlök, salt peppar och räkor, och fan vad gott det var tillsammans, och det kan ju inte vara så onyttigt eller hur? ;)

Sitter och vänteeer på Emelie som ska komma till mig, blir lite onyttigheter som ost och kex ikväll och glo tv, bra tisdag lixom. Vad gör ni idag då?

Trevlig kväll!
Puss På er! / Mickis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0