Shoppingrunda!


Mammi och jag drog in en sväng till Linköping. Även att vi båda är förkylda, men alltid kul att komma ut en sväng ju. Känner dock nu att det var jobbigt med en sväng på stan...phu! trodde jag skulle då flera ggr för kände mig så jäkla febrig ett tag, fy. Blev iaf bakismat för mig på Ikea, inte helt fel ju sen så shoppade jag en svart enkel tunika på gina tricot och sen hittade jag en fin BH på rean på lindex för 75kr, är lixom utan vadd och skit i, lite sexigare sådär ;) haha.

Nu blir det chilla hemma hos victor en sväng, filmtaaaaajm! gött. sånt behövs när man är sjukis.
Ha en fin kväll! Puss på er alla <3


Kommentarer
Postat av: hanna

"utan vadd och skit i" haha var det en pik eller... ;)

2012-01-29 @ 20:26:07
URL: http://hannaelida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0