Shopping

Hejsan!

Mamma och jag drog in till stan idag. Jag bestämde träff med min kära vän Sofie, så vi gick på stan och shoppade loss lite. Sen satt vi oss ner över en fika ch praatade och praaatade, mysigt! Är ju så mysigt att sitta på café och bara chilla och ha det gött. Om jag var rik skulle jag gå ut och äta varje dag enbart för det är så mysigt, speciellt med bra sällskap med.

Detta shoppade jag idag:

Tröja från H&M 129:-, var jätteosäker på den först men Sofie tyckte det var Mickis-style.
ja nu ser ni ju inte hela tröjan, men kolla mönstret, ballt ju!?





Fyndade även två skitsnygga Bh:ar!! 129:- styck annars kostar dom 249:- lixom.



Just ja, blev även ett par mörkgråa leggings från H&M 99:-.
Nu får jag inte shoppa mer denna månaden! Är riktigt fattig nu :( (som vanligt!!)

Hoppas att ni har haft en bra dag!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0