Paaarty all night long.


Heeej på er, nu var det några dagar sen jag bloggade men grejen är att blogg.se har inte alls funkat för mig, har inte funkat att logga in men idag nu så funkade det, wieeee. Har viljat blogga vid flera tillfällen ju men nu äntligen kan jag blogga, hääärligt härligt.

Nu ska vi se i fredags så blev det en heldag på stan med Emelie, Hanna och Elin. Både Emelie och jag var ute efter att hitta oss något nytt snyggt men nej vi hittade fan inte ett skit...så tråååkigt, fy! kläderna nu för tiden vet jag inte hur dom ser ut?! allt är så jäävla äckligt kort eller så är det kort där fram och sen världens släp där bak lixom, nää fy. Vi får väl se det som att vi sparade en peng där istället ;)


Igåååår hörrni då jääävlar var det party!! Började kvällen hemma hos Elin där vi drack vin i mängder, mumms. Sen avslutade vi kvällen på Natt & Bar, det var verkligen så jäääävla roligt! Helt underbar lyckad kväll! Tack hörrni! <3

Lite tråk att det inte togs så många bilder, snyft men här kommer en snyggingbild på Em och mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0