Nu har jag lyxat till det igen..

God eftermiddag! ;) Hoppas ni mår bra?

Idag har det gått jättebra att jobba tycker jag, är rätt roligt jobb med faktikst! Jäääkligt annorlunda emot dagis och frita såklart eftersom det är barn med cpskada och autism. Vissa går att förstå någorlunda men sen är det en kille där som inte kan säga något alls, man undrar ju vad han tänker? vad som rör sig i huvudet hela tiden? tänk er själva att inte kunna säga vad man vill, utan prata mer genom att nypas/slåss och skrika. Man vill så gärna förstå dom men det är inte det lättaste. Efter bara två dagar på träningsklassen så känner jag verkligen att jag trivs jättebra, så jäkla underbar personal med och barnen med såklart!! Ett extra plus är att min kära vän , Elin jobbar också där nu i veckan, jättekul!

Efter jobbet drog jag neråt och handlade lite käk och fick förståss syn på smörgåstårtorna...haha hungrig och sugen som jag var så köpte jag mig allt en och kan ju säga att det verkligen smakade hur underbaart som helst. Det skulle man kunna käka som mat varje dag nån vecka bara för att det är så himla gott hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0