Nu är jag vegetarian...

.....fast bara för stunden när jag käkade mat, hehehehe

Nu har jag iaf precis fått lite mat i magen, gott vare. Tänkte på min vän Hanna när jag käkade mina vegetariska grönsaksbiffar, hon som är vegetarian........fast hon äter köttbullar och typ tacos och så, hahaha sorry Hanna xD tsss..

På tal och vegetarian så tror jag faktikst att jag skulle fixa det att undvika kött för jag är ingen köttälskare egentligen, men förstår egentligen inte grejen med att vara vegetrian, det hjälper ju tyvärr ändå inte de små liven?! dom slaktas i vilket fall som och vi människor behöver ju faktikst äta kött , bra grejer det!

Varför blir man vegetarian?


Kommentarer
Postat av: hanna

haha så jävla dryg mickis... ;P

2012-01-25 @ 20:30:49
URL: http://hannaelida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0