Lyxig torsdagskväll!

gokväller!!

Jobbat hela dagen som jag sa förut, gick kanon ju! Hade lite jobbångest först men är ju som vanligt när man väl är på jobbet så går det jättebra och är roligt! Blev hämtat vid halv 6 när jag slutade av mamma och brorsan, åkte ner och handlade till tacos på willys och annat lite gott, höhö. Bror hängde med hem så vi har hunnit käka tacos och så har jag färgat hans hår mööörkbrunt, skitsnyggt blev det! Jag kommer nog färga mitt hår imorgon skulle jag tro.



har nyss vispat ihop lite chokladmousse, ni vet den där som går på reklamen som ser så himla god ut? Vi var tvungna att prova den och se om den är så himla god som dom påstår ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0