Kylan tar nästan död på mig !


åhhhhh herrejäävlar vad kallt det är ute ju, minus 8, visst finns väl ställen där det är myckeeet mer kallare men detta räcker för mig, usch jag hatar kylan. Jag drog ju bort till Victor för att se en film, vi såg Idiot brother, ingen speciellt bra film preciiis men den funkade!

När jag gick till victor och hem därifrån höll jag på att dö av kyla och speciellt av min jääävla äckel astma! Jag kan knappt gå ute när det är sån här kall luft med min astma, trodde det skulle täppa igen helt flera ggr...fy! så promenader när det är kallt tar jag gärna inte...Lite hurtig har jag ändå varit idag och gått totalt 80min ca..hurtigt för att vara mig just nu, hahaha.

nu ni boys and giiirls så ska jag snart sova, ska bara återfå min andning helt.. haha xD
Godnatt och sweeeeet dreams. Jag hoppas på mer sömn i natt än jag fick idag iaf..

Puss och kram/ Mickiiiiiiiis :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0