Korkad Brud!


Godmorgon! Idag blev det inget joobbb, åh jag som hade hoppats på lite mer jobb denna veckan ju, så trist. jag behöver ju verkligen pengar och något att göra lixom. var jag rik så skulle jag ju kunna göra allt möjligt på mina arbetslösa dagar men nu är ju inte fallet så utan jag är en fattiglapp istället så kan ju inte göra ett skit som kostar och allt kostar ju nu förtiden precis vad som helst som man ska göra...buhuu.

Såg förresten nu när jag kollade statistiken idag att jag ännu slog ett besöksrekord igår, frääääänt lixom. Blir ju lite roligare att blogga ju mer folk det är som läser ju.


På tal om inget, jag kan verkligen inte låta bli att titta på den här brudens videoklipp jag ffattar att hon håller på sådär för att få uppmärksamhet och fler läsare till sin blogg, men seriööst så verkar det som om hon är sådär på riktigt också, om det vore så så är det ju jäävligt tragiskt isf. Tycker inte att det är värt att sitta och göra sig dum framför webcamen och uttrycka sig helt sjukt om vissa saker som att hon hatar svenska killar för att dom inte köper riktigt guld till henne? Varför sitta och snacka om sina KK? Och påstå att 70-80 talister inte är kåta..haha seriööst hon har nog verkligen inte alla kort i kortleken! Hon framstår bara som ett pucko och hon blir ju bara mer hatat än älskad.. men kanske det hon vill ;)

Vad tror ni? Är hon seriöst? Eller är det bara ett stort jävla skämt?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0