Kollat lägenheter !

Jahaa nu har jag lite ork till att skriva lite i min kära blogg, skrev ju inget alls igår och ändå tittade ni in här, trevligt. Jobbade på träningsskolan igår, var barn med cpskada och autism så blev måånga nya intryck och jag var verkligen slutkörd efter det där jobbpasset, och ändå var det bara 6 timmar sen jobbade jag 2 timmar på frita sen med, skaaaplig huvudvärk hade jag men blev lite bättre med en promenad hem sen.

Tog en snack med min andra snälla granne om vad som hänt i helgen när jag kom hem och hon har som sagt inte hört ett skit att jag haft folk här...så man kan ju undra vad det är för fel på gubben och kärringen som klagar hela tiden OCH slåss!!! Ajja jag sa att jag kommer flytta så fort som möjligt iaf..


Idag, Tisdag så har pappa och jag varit och tittat på två lägenheter iaf, bostadsrätter. Den ena var allt för mycket att göra med, rätt skabbig lixom men den andra ettan var så jääävla snygg och modern , verkligen min stil men vi får väl se...den ligger ju tyvärr i värsta pensionärsshuset :/ Så tror att jag får forsätta att leta vidare för vill som sagt inte bo kvar här längre när man inte ens får ha kompisar hemma och titta tv!! herreguuuuud.



näää vad ni vad jag ska fan lägga mig en stund nu..är fan seg och trött!
Inget jobb idag iaf...blöh. blir så uttråkad juuuh och LAT ! fy.

Vi hörs! Pussss pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0