It's my life


Tjenaaaa!

Kom på att jag aldrig bloggade igår då jag kom hem från Linkööping sorry för det, men hade tvätten när jag kom hem på kvällen så fixade med det och mat och sen stack jag iväg till victor direkt så blev inget bloggandeee.

Anyway trevlig dag i stan igår iaf, lämnade tillbaka mina leggings på H&M, men fick bara tillgodo eftersom det hade gått för lång tid, blöööh. Hittade mig såklart inget på H&M som jag kände att jag behövde men unnande mig iaf ett par nya svarta leggigns från cubus, deras legggins håller så jäävkla bra, mkt bättre än dom på H&M. Mormor var ju med till stan med så hon bjussade mammi och mig på fika, mummsigt, varsinn räkmacka fick det bli.

innan vi åkte hemmåt så passade vi på att hälsa på syrran och viktor, trevligt. Gosade lite med deras nyrkade kisse också, haha han är allt lite fulsöt när dom har rakat av honom pälsen..höhö




Lille Nebraska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0