Igår vare fredagsmyyyys.

Godmorgon på er, yeeepp blev visst lite lääängre sovmorgon idag till kl 12 men kom i säng sent så får väl skylla på det lixom. Pappa ringde och väckte mig och bjöd in mig på lite käk ikväll så blir väl att dra ut till berg ikväll och käka med familjeeen om jag inte har nått annat för mig förståss. Tar en dag i taget lixom, tar den som den kommer, hähä.

Hade Emelie, Hanna och Martin på besök hos mig igårkväll. Vilken mysig kväll vi hade.
Käkade gooowdis och ostbågar, lyxigt värre va? men det var ju faktikst  fredag.
Tittade på The Voice och blev sura för att dom bra inte kom vidare!? sämst.
Blev lite gitarrspelande och sång med. (min granne kommer döööda mig) haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0