GRATIS är gott !


Fick på mejlen att jag får 50 bilder gratis från fuji.se, kanoners! så ska beställa ett par bilder tänkte jag, är ju så sällan man gör det nu för tiden, lite synd. Det är ju så kul att ha bilder och inte bara ha bilderna på datorn lixom. Men herregud vad seg datorn är på att ladda upp alla bilder på fuji, kommer säkert ta en halv timme-timme eller nått men jag har inte bråttom som tur är, höhö.

Annars så har jag bara tagit det lungt ikväll och varit ensam, rätt skönt ändå. Behöver lära mig att vara lite för mig själv med.. men det är ju så tråkigt :/ Vill oftast hänga med någon eller göra nått för jag blir så rastlös av att vara själv. Det är så tråkigt med att bli äldre, alla vänner skaffar sitt och har knappt tid att ses lixom, tröök. Vill vara 16 år hela livet..vore ju gött lixom, haha.



Checka maten jag käkade förut dåå, lite vardagslyx ju!
Fast tycker det är så mycket godare med grillat kött än när man steker det lixom..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0