GOTT NYTT ÅR !


Gott nytt år på er !

Har många fina minnen från 2011. Tack till er som gjorde det till ett bra år!
detta året hade jag tänkt skulle bli så mycket bättre. Välkommen 2012!

Igår blev en lyckad kväll iaf, blev lite käk med mikael och elin hos mig sen vidare till martin, sen drog vi till bron och tittade på alla fyverkerier..fint. Sen avslutade vi kvällen på natt & Bar. Lagom full och glad hela kvällen, awesome helt enkelt. Nu ska vi se hur det går med nyårslöftena...hehe.


Ägeeer dansgolvet lixom ;)


är jag inte för söööt? hihi.



Bakis-söndag.


Idag var en liiite seg men blev mat och myspys med familjen ute i berg och nu ikväll har jag bara tagit det luungt och tjockat mig med mer mat, hahah äter ju som en häst på bakfyllan, helt sjukt!


fin dukning mammi fixat lixoom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0