Godmorgon ?


Heeej mina fina läsare :)

Vaknade vid 10 idag och mådde inge vidare bra kände jag, är väl inte värre än igår iaf. Fast huvvudet känns tungre idag och ögonen är ju fan helt svullna, fint. Tur jag tog ledigt, tror jag får ta bort tiden imorgon med tyvärr, jag vill ju börja jobba, nu nu nu! När jag var liten var jag verkligen aldrig sjuk, var precis aldrig hemma från skolan och nu när jag har blivit äldre så flyger allt skit på mig? Ni kommer väl ihåg då jag hade halsfluss/halsböld två gånger i månaden lixom, som tur var så tog dom ju bort halsmandlarna akut på mig, skönt att slippa dom för då slipper man ju iaf halsfluss och så. Men nu älskar ju förkylningarna mig, förra året var jag förkyld hur mycket som helst undra hur många jag hinner ha detta året, haha.

Någon som kan ge mig ett bättre immunförsvar kanske?
btw här ser ni ju hur sliteeen jag ser ut, fy!





Lekte ju med Victor igår iaf, Vi tittade på "Fun with Dick and Jane" och käkade glass, banan och maränger i mängder...haha fyfan vad gott det var men fatta vad mkt kalorier och skit det där innehåller.. men orkade inte tänka på det igår när jag var sjuk och krasslig. Glass är ju alltid bra medicin till halsen lixom ;)

Erkänn det ser hur gott ut som helst?
och ja, jag fucking älskaaaaaar chokladsås så jäkla mycket <3



Kommentarer
Postat av: mammi

va mumsigt!

2012-01-09 @ 12:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0