Godmorgon!


Godmorgon! Idag vaknade jag efter 9 iaf, senaste dagarna har jag ju gått upp så jävla sent och det har knappt inte blivit något av dagen. Men idag så tar mamma och jag en sväng till Staden, Linköping. Jag har tyvärr inte råd att shoppa något men ska lämna tillbaka ett par leggings och så kanske jag köper en mysig fluffscarf (som jag kallar det) istället för nya leggings.

Förresten så ringde mamma och berättade att det stod i tidningen om vad som hände i lördags då jag blev misshandlad, grannen kanske dödar mig för det kommit ut i tidningen, vem vet.... men det kan ju inte jag rå får vad som kommer i tdiningen eller ej.

Min goooda frukost idag...
Har käkat ägg till frulle rätt länge nu så detta smakade bra.




Nu ska jag hoppa in i duscheeeen och snygga till mig innan det bär av till stan.
Puss och Kram!! /Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0