fredagen den 13e.


Jaahaaa kära läsare ni har väl inte missat att det är fredagen den 13e idag? ;) Billy har iaf redan haft ner en av mina fina new york ljuslyktor och ja den gick sönder. Annars har jag inte råkat ut för något ännu iaf förutom att jag har en lite mindre bra dag.

Ni vet när jag skulle ta på mig kläder...lixom vad jag än tog på mig så var det bara fel fel feeel. hatar sånna dagar. Har hunnit byta kläder några ggr, haha. rotade fram en grön tröja som är näst intill oanvänd så ja den fick det bli.

Dagens mickis dåråååå
..





Vad ska alla göra denna fredagen då?
Själv så blir det nog en fika ute i berg med bror och mamma, sen promenad för mig.
Ikväll känner jag bara för att chilla och tjocka mig med godis...haha det där jäävla godiset.
Hur fan ska en kunna leva utan det? är precis som lyckopiller ju.. ;) tsss

Nehe, vi hööörs! Pööööösss pösss! /Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0