Första Semlan.

Hejsan!

Fyfan vilkeeeeet ryck jag haft på mig själv idag. Känner mig så jäävla ful och tjock, verkligen inga kläder dög som jag hade hemma, allt var fel. fy hatar sånna här dagar! victor var här då och han tyckte säkert antagligen att det var jäkla kul. Man ser ju antagligen lika dan ut varje dag men det tycker jag inte själv..usch för fuldagar!! Vill btw ha en helt ny garderooooob, full med snygga, balla kläder! Ge mig nu nu nuuu. grejen är att min lön är så jääävla kass denna månaden...buhuu kommer inte ha råd att shoppa loss ju, fuck.



Emelie skicka sms om vi skulle ses så vi träffades nere på Sandelius och tog oss en fika, varsin semla fick det bli och jag tog tilloch med kaffe för en gångs skull. Anyway vi satt där nere och snackade skit i 2 ½ timme! tiden går så jäävla fort när man sitter och snackar och d var jäkligt skönt att komma hemifrån eftersom jag var hemma heela dagen igår lixom. Är så glad att Emelie och jag har börjat umgås, du är awesome ju!


mumms med vaniljsemla..


hahaah ful apa inne på ica.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0