fix fix


Har hållts med att städa bort julen här hemma hos mig nu på förmiddagen. Tar allt ett bra tag att packa ihop, slänga upp nya gadiner och grejer och damma osv. Men fint blev det iaf. Men är ju så trött på min lägenhet så är inte så kul att hålla snyggt och göra det snyggt. Köket är så äckligt fult och badrummet går inget att göra snyggt eftersom hela badrummet är blått, blått golv, blått kakel, hur tänkte dom kan man ju undra? Bättre att göra det i vitt, svart, grått typ mycket snyggare och lättare att matcha grejer till det.


Min snygga hörna, älskar mina glittriga svarta pantrar jag fick i julklapp.


Min afrika hylla ;) haha. Ni har väl inte missat att jag älskar tigrar, lejon leopard?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0