Eldkvarn.

Nääää nu är min datorn sådär äckligt jävla trögt seg igen. Snälla rara dator kan du inte bara skärpa dig och bli snabb? Laptops är fan inge bra, har haft min i tre år och den segar ihop totalt , dags att ominstallera den och fixa så kanske den blir bättre? får be min kära bror eller pappa att fixa det. Ikväll var det ju riktigt bra på tvn, Eldkvarn var på 1an, han är ju riktigt bra! Skön musik! egentligen vill jag bara höja på tvn och bara njuuta av musiken, lixom älskar munspel och allt, låter så himla fint men jaa skulle jag göra det då blir jag väl vräkt härifrån skulle jag tro eftersom man har en kärring till granne som stör sig på allt...iofs är ju klockan mycket nu men ändåååå.





Men detta inlägg så säger jag nog godnatt, har inget annat bättre för mig ikväll. Imorgon blir väl ännu en arbetslös dag.. får väl se vad jag hittar på. Hoppas på att få börja jobba lite snart igen iaf, känner mig så extremt lat så den dag jag får jobba kommer bli så jobbig..usch! Men det är bara att vara positiv det har jag ju lovat mig själv att vara, även att det kanske går lite sådär...hehe men ska verkligen försöka!

Ni som läser min blogg, har ni nån blogg? Saknar intressenta och väluppdaterade bloggar att läsa. så snälla skriv er adress så besöker jag er blogg! :)

Puss & kram. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0