Det blev en dagens idag!


Jag hittade tyvärr inget till mig i falerum så vi köpde en tröja till brorsan för pengarna istället, får bara hoppas att den passar, mörkblå-vit randig var den, den blir han nog snygg i. Sen drog vi till Willys och handlade lite, löste även ut min miljonvinst på bingolotto...öhmm okej 100kr var det men man kan alltid önskaaa haha. Drog sen vidare hem till mig på en mysig fika. asså dom hade en stor fet smörgåstårlängs för 120kr på willys - halva priset alltså 60kr, ååångrar att jag inte köpte den, får bli efter löning om dom säljer ut för halva ;)

Bara för att jag hann och pyssla med och ta lite bilder idag så kommer en Dagens Mickis.
Det är inte varje dag jag är såå generös lixom, men ibland så.


Jag bara älskar den här stora mysiga tröjan från H&M.
Leggingsen är över ett år gamla från Gina, älskar dom!



Har tilloch med lite rosa läppstift idag...det ni!
jag är verkligen ingen läppstiftbrud eller läppsglansbrud, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0