Danza Kuduro

Denna dagen har jag varit ute i berg och fikat, sen drog mamma jag och coco till falerum. Kollade lite på rean och jag hittade en frän skorta som jag var så osäker på om jag skulle köpa eller ej så till slut så köpte jag den...sen när jag kom hem ba näää vill fan inte ha den, seriöst jag är sämst på kläder, speciellt och köpa. Kan tycka att den är jättefin och så när man väl står där i provhytten men sen när man kommer hem så är den bara ful?! haha trögt värre. Så får se om jag får byta den , var ju en reavara lixom.

Vi hann även med en fika hos mormor efter det drog vi till afärren och shoppade käk. Jag gjorde mig så himla god mat ikväll, potatis, lax och romsås. seriöst ni anar inte hur gott det är. kärlek <3 haha

Nu ska jag dra och umgås med Hanna och Emelie! :)
Vet inte om martin skulle va med också?! det määärks.
ha en awesome kväll! PUSS på er. / Mickis


snygga brudar vaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0