Chill Söndagskväll!


Tja tjaaa!

vilken lugn kväll det har varit, rätt skönt att bara sitta hemma själv och inte göra något alls faktikst. Kollar lite smått på Wallander iaf medans jag sitter och glor runt på datorn. Läser lite bloggar och sådär vilket alltid är intressant. åhh en del har verkligen så himla fina bloggar, men är så tråkig. vill ha en personlig men ska allt be hanna och emelie att hjälpa mig med det. Btw så är det ju måånga som tror att min header är jag, alltså mina läppar men faktikst inte, detta är någon tråkig design jag hittat på internet... snacka om opersonligt :(


Mååste bara visa hur lockigt mitt hår blev förut, eller vågigt kanske man säger! har ju verkligen alltid plattat hår..gillar verkligen inte när det är sådär vågigt, mitt hår ser bara ännu mer ovårdat och slitet ut då tyvärr. Lite roligt för förr ville jag alltid ha det lockigt stort och fluff, nu ska det vara PLATT och fluff och helst perfekt..haha



Säger godnatt med detta inlägget, så får vi se om en för jöbbe imorgon!
Hoppas ni haft en kanon helg! min blev helt okej iaf.

Puss och kram och godnatt kära läsare! / Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0