Bra torsdag!


Jag har haft en sån himla kul och trevlig kväll med brudarna och martin! Tittade på "The voice sverige" riktigt bra sångröster har ju en del om man säger så. Sen smaskade vi på glass och hallon och chokladsås, mumms.



Innan jag drog till Emelie så satt jag mig ner och pysslade med mina fula korta naglar. Målade dom svarta men sen så kände jag att jag skulle prova på att göra leopardmönster på dom, blev väl sådär. Skulle varit så mkt snyggare om man hade längre naglar lixom.

Resultatet
(innan jag tagit bort lacket som kom på huden)



Nu ska jag snart sova och känna efter hur skönt det är att vara nykter en sån är dag när en hel del faktikst är ute och festar...kan känne mig lite stolt faktikst. Godnatt / Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0