Besöksrekord!


Gokväll!

Sitter och bara chilllaaaaaar i soffan. Har kollat halv åtta hos mig, 112 på liv och död och nu tittar jag på mammor och minimodeller, usch seriöööst orka hålla på sådär med sina döttrar, är väl bättre att dom får välja vad de ska göra när dom blir äldre, vafan låt barn vara barn.

Förresten en kul grej, jag hade besöksrekord på bloggen igår, är ju inte tusentals läsare men ändå kul att det är så passa många som klickar sig in och läser den. Jag är ju rätt så duktig på att uppdatera iaf, fast mitt liv är väl inte det mest händelserika men det är för min skull som jag bloggar, alltid kul att titta tillbaka.

Känner att jag inte har sådäär jätteroliga bilder att bjuda på men här är mina två sötisar.
Billy gillar verkligen inte Vincent, ni ser ju mördarblicken....



Kommentarer
Postat av: nickolina

nämen har du en kanin också! Vilken jättesöt en :)

2012-01-23 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0