All the small things.


Som ni såg så blev det inte mycket bloggandes igår! Bara ett tråkigt inlägg, usch hade verkligen en dålig dag, precis som jag sa så gick jag och la mig och sov...som tur var så sov jag bort lite av det dåliga humöret.

Vid fem igår blev jag hämtat av tre snygge brudar, Emelie, Hanna och Elin vi brummade ner till ica och shoppade grejer till tacos och efterrätt plockade även upp Mikael som fick vara med på tjejkväll..lagom kul för honom skulle jag tro...haha. Anyway vi hade en jättemysig kväll hos Elin, var proppmätt sen efter tacosen...usch höhö. Är så glad att jag lärt känna emelie och hanna, dom är verkligen hur underbara som helst! hoppas ni läser detta bruudar ;)



Idaaaaag dårååå har jag inte gjort så mycket. Städat och rensat lite skit och slängt lite grejer. Sånt som jag ändå inte ska dra med mig när jag flyttar sen lixom, lite duktig av mig att börja såhär i tid ju då blir det inte lika jobbigt och mkt och göra sen när väl flytten är, men fööörst måste vi ju hitta en lägenhet till mig men det ska nog gå. assåå skulle vara lite duktig och baka muffins för bror och pappa kommer sen men seriööööst världens säämsta formar som dom rann ut, men tre stycken blev helt okej... åhh blir så sur när det misslyckas!! Bakar typ aldrig nu för tiden förr gjorde jag fan alltid det, kakor och muffins hit och dit xD



Kommentarer
Postat av: hanna

gullis, detsamma!

2012-01-22 @ 21:08:32
URL: http://hannaelida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0