2 januari.


Seriöst vilken extreeemt tråkig dag detta har varit
, sjuuukt långtråkig och har inte gjort nått lixom. Imorgon har jag iaf planerat in en fika med Ida, så det blir ju bra! Sen behöver jag handla lite, bla lite saker till djuren, spån och kattsand osv, tråkigt att lägga pengar på sånt men har man djur så har man.

Blev iaf att titta på sommaren med göran ikväll, den är ju riktigt bra såg ju den på bio när den kom ut. Hahah dör på bruden med tix, kul att ha det lixom sen det bästa är verkligen när dom gifter sig "Ann Ahl" jaa uttala det själv så hör ni hur dumt det blir ;) haha

Ni som sett filmen, visst är den bra? :D



Nu ska jag ta och sova, ska försöka att gå upp tidigt imorgon, har ju sovit till 10-11 dom senaste dagarna...så slött. Kommer ju dö när jag väl får gå upp tidigt för att jobba igen...puh! Ingen morgonmänniska här heller, finns det ens sånna lixom? och hur blir man det ? haha. Godnatt, nu ska jag försöka att sova gott! Puss på er fina läsare!

PUSS/ Mickis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0