Winners and loosers


oj oj vad klockan sprang iväg, Victor kom och våldgäsatde mig så blev lite yazty spelande och så, och jag vaaaann! yeaaah jag är så bäst, gillar inte att förlora heller, om jag ska erkänna så är jag nog allt en lite dålig förlorare, är väl klart att man vill vinna ;) anyway tiden går så mycket fortare när man umgås med någon, knäppt det där.

Nehee nu tycker jag allt att det är dags för te och choklaaaaaaad, denna underbara choklad, tralalaaa. Fick veta att jag påverkade brorsan och pappa med min blogg förut, så fort dom läste att jag köpt choklad och satt och smaskade på det så hade dom åkt neråt och köpt det dom med, höhö.


Yatzy!

Detta spelat måste väl nästan alla spelat?
Men tror fan det var Mikael som aldrig spelat det? hur missar man det? haha


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha..men jag kom ju in i någon liknande besatt-het sen när jag började 9:an...dock var det ju inte Darin utan Tokio hotel..haha! De hör nog ihop me den dära åldern ;) haha!

2012-02-07 @ 22:04:38
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0