Dag 7 - Dåliga vanor

Hmm lite klurig denna men här är några grejer som nog kan ses som dåliga vanor...

En grej som kan ses som en dålig vana är väl att jag tvättar och sprayar håret allt för ofta. Skulle bara behöva tvätta det 2-3 ggr i veckan men blir istället varannan dag och ibland varje dag. Och på tal om spray det är något jag verkligen missbrukar och det är en dålig vana för mitt stackars hår, haha.



En av mina sämsta vanor måste vara mitt sötsug, näästan varje dag slinker det ner något onyttigt. Och hur bra är det då? Varken för tänderna eller hälsan ju, fy. Kommer bli en jättetjockis med dåliga tänder :(



Nu kom jag på ännu en, jag är vääärldsbäst på att svära, jag svär alldeles för mycket och tänker inte på det, vet att pappa brukar kommentera hur mycket svordomar jag har i min blogg men grejen är att jag svär även jäkligt mycket irl också...tyvärr. Min tunga borde vara svart vd detta laget... hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0