Vandrar i ett regn

 
Heeeeej! :D 
 
Idag har jag tagit tag i att färga mitt hår...blått fick det blir riktigt nice faktikst öhhhhh ba skojja mörkbrunt men ja näst intill svart måste jag nog säga att det blev men det tvättas ju ändå ur efter ett tag så att.. shit the same! Jahopp mamma och jag gav oss in till stan idag på mellansdagsrean, assåååå jag mickis får fan damp på allt folk, plus att det blir så jävla varmt när man går där inne bland allt folk i sen vinterjacka med man ba känner hur svetten sprutar...... haha typ. nej men får fan panik usch! Köpte mig en svart kavaj, trosor, strumpur, armband och ett par kängor allt var dock inte på rea men blev inte så farligt dyrt ändååå :)
 
Inga bilder på det jag köpte idag dock, men ja kan ju iaf visa min nya klänning jag köpte förra veckan som jag hade på julafton.. får väl se om man kanske ska ha den på nyår med dåå...
 
 

Kommentarer
Postat av: Broberg

Snygg var outfiten iaf :)

2012-12-28 @ 08:48:12
Postat av: Becka

Seexiig :)

2012-12-28 @ 12:30:25
Postat av: g-sson

Sjukt fin klänning!!:-)

2012-12-28 @ 23:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0