Seven days a week

 
Ännu en helg som gått, varför ska helgen gå så jävla fort för? orka :( Har haft en bra helg lördags bakade jag lussebullar åt mamma, drog sen bort till mormor där coco, viktor mammi och lovisa var så bev kaffe där sen så gick syrran och jag promenad med lovisa ut till berg, fyfan vad kallt det var men så skönt att promenera ändå. Käkade i berg och sen bestämde bror och jag att köra lite spontan fest hos mig, han och jag, fan vad trevligt det var! Slutade med en sväng ner till nattobar vilket var sådär jaaaaa. hade kul med bror min iaf :) han är bäst!
 
Idag var jag sjukt bakis, fyfan lääänge sen jag mådde sådär, mådde illa huvudvär och mensvärk, häärligt allt på samme gång lixom! ;) myz. Piggnade till efter ett tag så drog neråt med mammi och pappi, sen käk o berg och sådäääär. Kvällen har jag bara suttit ensam här i lägenheten som en idot. blöh. Imorgon blir det jobb igen, inte pepp även att jag älskar stället där jag är men ja man kan inte alltid känna sig pepp.
 
Så jahaa ha det gött så hörs vi nästa gång jag orkar skriva här....
 
Lite bilder från helgen...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0