Santaaaa Luciaaa

 
Hej, hoppas ni mår bra? :)
 
Igår blev det en heldag i stan med mamma, mötte även upp syrran och lovisa en stund med så fikade med dom och sådär passade på att gulligullla med lovisa sötisen! Var ju ute på lite julklappsjakt och jag hittade ett par stycken, skönt att ha några köpta så man slipper stressköpa sen och nästa helg vid löning kommer väl alla vara nere på stan, fyfan kommer väl vara kaos på stan..sånt e jobbigt ;) haha
 
Idag har jag jobbat en kortis på gläntan, mys att träffa personalen och barnen igen, inte varit där på näästan två veckor buuuu! men blir en stund där imorgon med, kuuul. Lite tråkigt att det varit så extremt dåligt med jobb i december annars för mig... fyfan man måååste ju ha pengar för att överleva lixom, det löser sig hoppas jag på nått vis! Ni som vill får verkligen skänka en slant till mig om det är så... det är ju jul snart ;) hehe
 
Helgeeeen är inte planerad ännu, mina vänner verkar vilja supa men jag vetefa, är inte bääästa iden när man är fattig och dels så ska man ju på julbord på söndagen så då vill man vara bra så man kan äta av all den goda maten.. ;) haha vill inte ligga hemma i söffan och må blä.. men vi får väl se hur helgen blir helt enkelt, spontant är ju alltid roligt ! 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

åh tack du är för gullig!! du är sååå fin själv <3

2012-12-13 @ 22:04:38
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0