Just Dance !

 
Bra kväll igår även att man var lite skeptiskt till att vara nykter på en fest, men var ju med mina närmsta vänner så då gör det ju inte så mycket! Blev gott käk hemma hos mig först, fläskfille, rösti (eller vad det heter?) haha och sen whiskeysås det till,mätta blev vi! Tog mig typ ett halvt glas vin och det smakade inte ens gott så blev cola och vatten för mig resten av kvällen haha men jag hade kul ändå, hanna och jag dansade som galningar borta hos victor, sen efter tolv skulle dom dra till natt&bar och då drog jag hem, nykter där borta känns inte så roligt precis ;)
 
Så idag känns det ju lagom gött att må superbraaaa! Var uppe vid halv nio så man hanna titta julkalendern, så spännande och bra ju! har annars diskat och fixat lite nu på förmiddagen, blir snart duschen sen fixa sig för ska iväg till linköping på julbord hos syrran vid halv två...gud vad jag ska ätaaaaaa :D
 
haha mina gölliga pöjkar! gaylöööööve eller vaddå lixom? haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0