Jag går i dagar med tröjan du hatar

 
Men vaaaafaan har jag gjort för ont ? har nu åkt på en till förkylning.. blev nyss frisk från den första ju! :( Blir alltid sjuk nu när jag blivit äldre, när jag var liten var man fan aldrig sjuk. Ajja det kunde varit värre säg!! Ska ut till berg för coco kommer med lille Lovisa dit idag så måååste ju träffa henne! Får se vad man orkar göra resten av dagen sen, kanske träffe Emelie :) Känner lite smått panik med för har inte fixat med dom sista julklapparna och sen måååste jag hitta mig lite nya kläder med och nått fint att ha på julafton och juldagen. Men allt i affärerna är ju fan bara kort kort kooort det suger verkligen! Hatar modet som är just nu! usch :( Det är verkligen gjort efter dom är smala känns det som, för hur ofta ser man att en tjockis har magtröja? nää precis!
 
Kolla in vad min sidecut har vuxit, behöver bara växa typ 20cm till så är det ikapp med mitt långa hår ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0