Give me what I want, Give me what I need

 
Tjenaaaaaaa! assååå gick upp halv nio imorse kollade julkalendern käkade frukost och sådär men kände mig så hängig så la mig efter tio igen och vaknade halv två?!? assåå fyfan så har inte gjort nått speciellt idag mer än funderat på vad man skulle göra ikväll, är ju fest borta hos victor men jag har varit rätt så opepp på att dricka och så men jonte övertalade mig visst till slut, men jag har typ ingen dricka så blir nyktert för mig! Blir nått glas vin till maten iaf och nån cider sen kanske, roligare att umgås än att sitta hemma själv och deppa ner sig. Så nu så blir det att handla snart så blir det kim och jonte som kommer till mig ikväll och käkar och sådäär innan vi dar vidareee. trevligt! Ha en bra lördagskväll! :)
 
fan vad brun man var här då... måste nog sola snart hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0